Uusi postaussarja: 10 minuutin keskiviikko

 

Kiitos kivoista kommenteista viimeisimpään postaukseeni ja voi että, on kiva nyt jatkossa kirjoitella täällä FitFashionin puolella. Uusi blogialusta tosin nyt näin alkuun vaatii hieman opettelua, mutta eiköhän se tästä kohta tule tutuksi, kun aikansa kokeilee ja testailee, että mitä mistäkin nappulasta oikein tapahtuu. Olen muutenkin hyvä oppimaan kantapään kautta, joten varmaan tässäkin parhaat opit ja uudet taidot tulee opittua juurikin sitä kautta 🙂 Tällä hetkellä testailen hieman kuvien koon, asettelun ja fontin osalta tätä blogin ilmettä, joten älkää ihmetelkö, jos se muuttuu alkuun välillä, löydän varmasti oman näköisen tästä pikkuhiljaa ja otan mielelläni myös teidän palautteita vastaan. 

Mutta hei, siihen todelliseen aiheeseen. Mä kuulkaas ajattelin aloittaa postaussarjan nimeltä 10 minuutin keskiviikko, joka tulee ilmestymään joka viikko aina keskiviikkoisin. Tässä 10 minuutin keskiviikko -postaussarjassa aiheet vaihtelevat liikunnasta kauneuteen, eli aihe voi olla oikeastaan mitä tahansa kymmenen minuutin hiushoidosta erilaisiin venyttelyohjeisiin tai hyvään ja nopeaan treeniin. Joten kurkkaa aina keskiviikkoisin, että mitä viikon postaussarjassa on aiheena ja koklaa joko hyvää treeniä taikka sen hetkistä lempparia smoothie -reseptiä.

Ja nyt kerran on keskiviikko, niin ei muuta kuin laiteta ensimmäinen sarja liikkeelle, jes! Tämän viikon 10 minuutin keskiviikko -postaussarjassa on super hyvä ja tehokas kokovartalotreeni kehonpainolla tehtynä, huh, tämä on hyvä! Itse olen tehnyt usein vain seitsemän minuutin ajan työtä ilman taukoa, jossa on ollut yleisesti viisi liikettä. Tämä kymmenen minuutin pituinen treeni on kuitenkin paljon raskaampi, sillä liikkeet ovat koko kehoa kuormittavia ja taukoja ei ole tarkoitus pitää liikkeiden välissä lainkaan. Eli, tee alla olevia liikkeitä putkeen niin kauan kunnes 10 minuuttia tulee täyteen, helppoa! Tässä treenissä ei tarvitse muuta kuin muistaa liikkeet sekä toistot ja antaa vaan sitten mennä. Tässä syke nousee taatusti ja hiki tulee kyllä, mutta halutessasi voit tehdä vielä toisen 10 minuutin treenin perään, jos oikein energiaa riittää! 

 

Liikkeet ovat:

1. Supermies x 10 toistoa

2. Punnerrus x 10 toistoa

3. Sivukyykky x 10

4. Kyykkyhyppy + askelkyykkyhyppy x 10

(tee ensin normaali kyykkyhyppy ja sen jälkeen heti perään molemmin jaloin askelkyykkyhyppy) 

5. Lankkuhyppy x 10

(mene lankkuasentoon ja pidä kädet suorina. Hypäytä jalat takaata eteen ja hypäytä jalat takaisin taakse)

 

 

Huh, siinä se treeni kokonaisuudessaan on. Hurjia liikkeitä, mutta kun jaksaa tuon painaa täysillä, niin olo on sitten ihan mahtava!

Tsemppiä treeniin!

Essi

 

 

LUE MYÖS: 

Miten saada kiinteät käsivarret? 

Tässä polttava pepputreeni!

 

 

SEURAATHAN JO MINUA?

INSTAGRAM // FACEBOOK // BLOGLOVIN

Essi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta