Tässä polttava pepputreeni! Näillä liikkeillä pyrstö terhakaksi!

miten saada peppu pyöreäksi

miten saada peppu pyöreäksi

miten saada peppu pyöreäksi

 

Olen sitä mieltä, että pitkäjänteinen sekä laadukas treeni ja tietyn ohjelman noudattaminen tuo tuloksia. Haluamia tuloksia voi myös saada vaikka ei noudattaisi mitään tiettyä kuntosalisuunnitelmaa, kunhan siinä tekemisessä on kuitenkin joku järki. Salille mentäessä kannattaisi olla jokin idea ja treenata tiettyä lihasryhmää ainakin kerran viikossa. Itse olen tehnyt itselleni lihasryhmäjaon, joten tiedän salille mentäessä että mitkä lihasryhmät paukutan tukkoon 🙂 Liikkeet aina vaihtelee oman fiiliksen mukaan, mutta ei siis tarkoita sitä, että annan itselleni löysää, vaan pyrin tekemään rankkoja treenejä ja niitä liikkeitä, jotka saan tuntumaan kunnolla lihaksessa, jota treenaan. Muista aina miettiä sitä lihasryhmää mitä juuri työstät, se auttaa kummasti. 

 

miten saada peppu pyöreäksi

 

Tähän polttavaan pepputreeniin kuuluu alla olevat liikkeet:

1. Maastaveto 3 sarjaa x maksimipaino

2. Sumomaastaveto 2 sarjaa x n. 70 %:a maksimipainosta

3. Askelkyykyt taakse sekä kapea kyykky smith -laitteessa supersarjana 3 sarjaa ja 12 toistoa

(Supersarja tarkoittaa sitä, että tehdään kaksi liikettä putkeen ilman taukoa)

4. Lantion nosto tangon kanssa 3 sarjaa x 8-10 toistoa

(Voit laittaa myös kuminauhan vähän yli polven, niin saat erilaista tuntumaa pakaraan. Muista työntää jalkoja samalla loitommas toisistaan ja pitää kuminauha kireällä)

5. Prässissä pakaratyöntö 3 sarjaa x 12 toistoa per jalka

(Mene sivuttain prässin istuimelle ja aseta jalka sinulle sopivaksi, niin että tunnet työnnöstä aiheutuvan poltteen myös kunnolla pakarassa. Muista työntää prässin kelkkaa kantapäällä)

6. Kelkan työntö 3 sarjaa x yhteensä n. 20 askellusta tai 30 sekuntia

Jos omalla kuntosalilla ei ole kelkkaa ja viheraluetta, niin voit saman tehdä juoksumatolla. Laita todella hidas vauhti ja vielä parempi, älä laita vauhtia lainkaan. Askella pitkiä askelluksia, pidä vaikka kahvoista kiinni ja nojaa hieman eteenpäin, niin tunnet työntäväsi jotain. Saat melko saman fiiliksen juoksumatolla, kuin että työntäisit kelkkaa.

Tämä treeni käy ihan kokonaisvaltaisesta alakropan treenistä. Muista aina liikkeitä tehdessä aktivoida pakarat, eli maastovedossakin ylös tullessa, purista pakarat yhteen. Ja muista lämmitellä lihakset kunnolla ennen treeniä. Pieni jäähdyttelykään ei ole pahaksi, heh!

 

Intoa treeneihin ja pakarat piukaksi, jes! 

Essi

 

Kuvat ja editointi – Anna NääppäAnnalla -blogi

Kurkkaa myös Annan valokuvaustaitoja täältä (klik). Siis  a i v a n  ihania kuvia. Wau!

 

Lue myös:

Miten saada kiinteät käsivarret? Tässä mun ehdoton suosikki.

Syön pätkäpaaston mukaisesti. Mitä ihmettä se tarkoittaa?

 

Seuraa minua:

Instagram

Facebook

Bloglovin

Essi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta