WANDERLUST

Bali1.jpg

Bali2.jpg

Wanderlust.jpg

 

No niin, Indonesian matkasta alkaa olla jo tovi ja arki on lähtenyt pyörimään melko normaalisti. No, pientä väsymystä on tiedossa kun on niin pimeä ulkona. Tuntuu, että en totu nyt ollenkaan siihen. Pitänee hankkia sellainen herätysvalo, niin eiköhän tämäkin tyttö nouse pirteänä taas sängystä. Nyt torkut ovat kova sana, haha 🙂 

Indonesian matkamme aikana pidimme huolta myös siitä, että syömme terveellisesti sekä liikumme. Ja aah, mikä parasta lähteä aamuvarhaisella lenkille ja/tai tekemään kehonpainotreeni rannalle. Aurinkoa ja ihana korallin värinen ranta, voiko olla parempaa paikkaa treenata? Kuumuuden vuoksi se oli jo tuskaa aamulla klo 7.00, mutta valitsen mieluiten sen kuumuuden kuin -10 asteen pakkasen, varsinkin kun ulkona tehtävät kehonpainotreenit ovat vaan minun juttuni. 

Canggussa on ihan super kiva CrossFit sali, CrossFit Wandelust ja siellä on aivan mielettömät koutsit ja tunnelma. Treeni oli loistava ja fiilis sen jälkeen mahtava. Mikäli siellä suunnalla vietätte aikaa, niin suosittelen suuresti siellä käymään. Itse harmittelin kun emme kerinneet käymään kuin kerran lyhyen vierailun vuoksi. 

Päivän treeniin kuului alkuun lämmittely juoksulla n. 200 metriä, venyttelyä sekä edestakaisin juoksua, jotta lihakset olisivat lämpimät treeniä varten. Kuinka ihanaa kun lämpimässä muutenkin voi lähteä tekemään työosuuksia helpommin, kun kroppa on jo valmiiksi melko lämmin. Lyhyet lämmittelyt ja let’s go 🙂 

Alkuun teimme pareittain takakyykkyä, ass in the grass -meiningillä, niin että 90 sekunnin aikana tuli yhteensä neljä toistoa. Ensin kaksi toistoa ja sitten 90 sekunnin sisään toiset kaksi toistoa. Painomäärä oli n. 85%:a maksimipainosta. Yhteensä tätä harjoitusta tehtiin 15 minuuttia. Kankuissa alkoi tuntumaan viimeiset kyykyt ja oli kivaa vaihtelua omiin jalkapäiviin. Pitänee ehkä ottaa kokeiluun täälläkin suunnalla. 

Kyykkyjen jälkeen oli vuorossa kiertoharjoittelutreeni, jota teimme yhteensä kolme kierrosta ja liikkeitä oli yhdessä kierroksessa neljä.

1. Kahvakuulaheilautus ylös asti

2. Boksihypyt (molemmilta puolilta eli kaksi hyppyä per yksi toisto)

3. Punnerrus

4. Kulmasoutu renkailla tai leuanveto (valitsin kulmasoudun renkailla, shock, haha :))

Näitä liikkeitä tehtiin 20 kpl per liike ja tosiaan kolme kierrosta. Huh, tuli ihan älytön hiki ja fiilis oli treenin jälkeen mieletön. Kannattaa ottaa treeni ylös ja koklata. Kertokaa sitten, että mitä mieltä olitte 🙂

Kivaa keskiviikkoa!

Essi

Essi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta